piątek, 21 grudnia 2012

Coaching XI/XII.2012



Coaching Listopad- Grudzień 2012
Ten numer w sprzedaży będzie jeszcze przez dwa tygodnie. Jak zwykle jestem zachwycony, każde wydanie jest zupełnie inne. Mocno motywuje do pracy nad sobą.
Polecam szczególnie artykuły o wolontariacie, o słuchanie siebie. Z tematów dotyczących pracy zawodowej  arcyciekawy artykuł o nadmiernym kontrolingu wszystkiego i wszystkich- co może skończyć się nałogiem kontrolowania.
Bardzo podoba mi się sposób zarządzania firmy Valve, która stworzyła jedną z najbardziej popularnych gier pt. Half life. Wyobrażacie sobie, że tam  nie ma szefa i żadnej hierarchii, a firma ma 40 milionów stałych klientów i przychód roczny ponad 1 miliard dolarów!
Ciekawy artykuł o zarządzaniu stresem- muszę kupić polecaną książkę!
Poza tym jeszcze wiele ciekawych artykułów, szczerze polecam!!

3 komentarze:

  1. Przeglądałam sobie kiedyś tę gazetkę w empiku, ale szczerze powiedziawszy jakoś nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak to ja chciałam życzyć wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lektura godna polecenia , Wesołych Świat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...