piątek, 10 maja 2013

Oto.... ja ;)

9 czerwca 2013 minął rok od czasu kiedy napisałem pierwszy post. Kiedy zakładałem ten blog miałem zamiar pozostać incognito, nie czułem specjalnej potrzeby "ujawniania się". Jednak od paru tygodni zastanawiałem się nad nadaniem "osobowości" pokonacsiebie.pl
Dostałem od Was wiele pozytywnych sygnałów, że lubicie tutaj zaglądać, że jest ciekawie, że jest inspirująco. Parę osób zagadnęło mnie nawet dlaczego nie wrzucam fotek z zawodów, itp.
Aby nie przedłużać, nie lać wody,  tłumaczyć, opowiadać, itp., itd...... oto ja.
 Mam nadzieję, że będziecie nadal do mnie zaglądać :)




Tutaj z Michałem- lepszy ode mnie o 3:37 min na 10km :)!!!

38 komentarzy:

  1. Piękne masz oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie się pokazałeś :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet podobnie sobie Ciebie wyobrażałam:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma się co ukrywać :) Fajnie że się pokazałeś :)
    pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. normalnie zakochałam się. Ale tak właśnie podejrzewałam, że jesteś przystojniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O super :-) prosimy o więcej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Normalnie nie wiem czemu, ale wyobrażałam sobie Ciebie jako raczej łysego (nie obraź się :P) a tu proszę, taki przystojniak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu lepiej :) Miło zobaczyć kto jest po drugiej stronie, ja sobie też Ciebie nie wyobrażałam a tu proszę jaka niespodzianka :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. miło Cię w końcu zobaczyć :) gratuluję odwagi w pokazaniu twarzy, jak Cię zobaczę na jakimś biegu masowym to już wiem, że Ty to Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba zwlekałeś w obawie przed tą masa komplementów;) Pordrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. no,no,no :D
    nie wiem, czego się wstydziłeś. jest bardzo dobrze :)
    pozdrawiam,
    summer-body.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. No no Grzegorz! ale coming out:) ale ruch się zrobił w komentarzach! wiedziałeś coś robisz;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to teraz ruch na blogu Ci podskoczy ;) pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. No to już sobie zapewniłeś więcej obserwatorek bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. będziesz brał udział w triathlonie?

    OdpowiedzUsuń
  16. miło Cię widzieć:) w końcu:)!
    hoho, widzę, że masz całą rzeszę fanek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Same pozytywne komentarze i wyznania : ))) Ale się ustawiłeś :P :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy blog, zagoszczę na dłużej (komentarz pod tym postem akurat przypadkowy:) )
    Ze sportowym pozdrowieniem. Aldia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Szacun :) Też od pewnego czasu myślę nad ujawnieniem :) Może w grudniu na rocznice bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ohhhhh jesteś mega przystojny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaimponowałeś mi ! :)
    Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo miło mi Cię poznać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. o dżizas!! widzisz?? ciasteczko, piekne oczy, przystojności... :D :D :D nawet jesli tylko toroche poprawilo ci humor to chyba dla tych komentarzy warto było się ujawnić :) ja tam zawsze wykładam kawę na ławę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Co tu się dzieje;D Masz branie;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Może też bym tego spróbowała, zawsze kondycja trochę by się podciągała do góry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...