środa, 26 grudnia 2012

Runner's World grudzień 2012


 Runner's World  grudzień 2012

Ten numer już przynajmniej 3 tygodnie jest w kioskach, dopiero dziś skończyłem czytać ;)
Tradycyjnie dużo ciekawych artykułów, mogę czytać i czytać. Z najciekawszych o
- witaminie D,
- trening na mięśnie brzucha na stojąco
- kolejne wywody na temat tłuszczu, tym razem oplatającego narządy wewnętrzne, jak dla mnie nigdy za mało
- garść ciekawych pomysłów na prezent dla sportowców
- propozycję treningów na mniej "popularne" mięśnie np. strzałkowy długi
- o bieganiu w zimie
- zdrowe kasze
- bardzo ciekawy felieton znanej blogerki Doty Szymborskiej. Polecam!!

8 komentarzy:

  1. :) dzięki:) blogerka dziękuje bardzo za wspomnienie:) to był felieton...u mnie w domu nie ma psa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawiłem na felieton. Naprawdę ciekawy! :) Pozdrawiam :) Gdzieś czytałem, że nie masz psa ;)

      Usuń
  2. O kaszy chce wiedzieć więcej i powracam do biegania :))) po Świętach 3kg więcej :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. może się skuszę, chociaż ostatnio od czytania o bieganiu wolę praktykę, a okres świąteczny wykorzystałam na maxa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się zaopatrzę w tę gazetkę :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...