wtorek, 1 kwietnia 2014

książka UKRYTA SIŁA



 UKRYTA SIŁA- Rich Roll
Nie chce ci się? Nie masz siły, ochoty, cierpisz na chroniczny brak motywacji? Wolisz prowadzić bierny tryb życia. Wolisz jeść co chcesz i nie lubisz się porządnie zmęczyć, spocić? Czasem masz takie chwile, że myślisz o tym, że może zaczniesz już jutro, a może pojutrze, albo od pierwszego zmieniać swoje życie, a faktycznie nigdy do tego nie dochodzi?
Ta książka wytrąca wszelkie argumenty u tych co wiecznie mają zamiar, a im nie wychodzi i wciąż stoją w miejscu. Jest to podróż od nic nierobienia aż do największego wyzwania sportowego jakiego można sobie wyobrazić. Ukończenie triatlonu Iron Man jest ogromnym wyzwaniem. A co dopiero ukończenie pięciu z rzędu w siedem dni?
Rich udowadnia, że organizm ludzki ma niewyobrażalne możliwości. Znów okazuje się, że tak naprawdę ograniczenia są w naszym głowach. To od  naszej wewnętrznej siły zależy jak daleko zajdziemy.
Autor oprócz swojej historii, opowiada także sporo o swojej diecie. Świetna sprawa, wiele przykładów na pewno skopiuje do swojego jadłospisu i będę obserwował efekty :)
Zapraszam do przeczytania, książka daje mocnego kopniaka motywacyjnego. Przecież skoro zwyczajny facet z nadwagą, uzależnieniami (jakim był autor) potrafi tak wiele osiągnąć, to dlaczego ty miałbyś być gorszy?

NIGDY NIE JEST ZA PÓŹNO
ABY ZMIENIĆ SWOJE ŻYCIE.
ZACZNIJ TERAZ.


4 komentarze:

  1. Mnie ta książka trochę zawiodła. A ciągłe nawiązywanie do tego, jaka to dieta wegańska jest wspaniała, wręcz mnie irytowało - jak dla mnie było to zbyt narzucające

    OdpowiedzUsuń
  2. no ta książka nie jest dla mnie, bo mi się chce :) mam 3 miesiące do triathlonu i przerażenie, że nie zdążę wyrobić odpowiedniej formy ;/
    będę teraz więcej o tym pisała, bo ostatnio mnie obowiązki w realu przytłoczyły trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po Twojej recenzji dodaję książkę do listy "chcę przeczytać" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przeczytać!!! Motywacji nigdy za wiele! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...