poniedziałek, 22 września 2014

Urlop? URLOP!




W końcu nastał ten czas. Co prawda minęły już wakacje..., ale ustawowo tak czy siak należy się, zatem mam tak długo wyczekiwany URLOP :)
Od poprzedniego wolnego minęło już ponad 15 miesięcy. Dodatkowo ten rok pod kątem zawodowym jest bardzo wymagający, więc potrzeba wypoczynku, zregenerowania organizmu jest tym większa.
Za oknem, w pierwszy dzień urlopu, pogoda nie jest zachęcająca- liczę jednak, że to się zmieni :)
W każdym razie w planach mam nadrobienie wielu zaległości- także tych czytelniczych :) A kolejność na zdjęciu jest przypadkowa :P

5 komentarzy:

  1. Udanego urlopu i przede wszystkim wypoczynku porządnego ;) Naładuj baterie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. mój urlop również czekał do września.
    nie dawno wróciłam z Zakopanego - pełna energii i odprężenia, czego i Tobie życzę :)
    daj znać, jak przeczytasz "Dieta 50/50" jestem ciekawa Twojej opinii. Twój blog jest drugim, na którym widzę tę pozycję, więc czekam na sprawozdanie
    "czy warto".
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 58 yrs old Help Desk Operator Xerxes Matessian, hailing from Brentwood Bay enjoys watching movies like Blue Smoke and Listening to music. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ferrari 250 GT Series 1. zobacz te strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...