środa, 15 lipca 2015

Lider sprzedaży- recenzja książki




Przyznacie, że tytuł zwraca uwagę, prawda? Mnie zainteresował od pierwszego wejrzenia ;)
Piastując menedżerskie stanowisko chcę wciąż rozwijać swoje umiejętności, a w związku z tym, że  sam zarządzam grupą handlowców od x lat, nie mogłem tej książki nie przeczytać.
Książką wyszła z pod pióra Roberta Zycha, ogromnie doświadczonego handlowca, coacha oraz menedżera, autora "Genu Sprzedawcy" 
Jakie miałem oczekiwania wobec książki? Nie będę oryginalny mówiąc, że szukam rozwiązań mających wpływ na efektywność handlowców przy jednoczesnym komforcie pracy obydwu stron. Poszukuję przynoszących efekt jeszcze lepszych metod komunikowania, motywowania, delegowania.
Autor porusza wiele interesujących  tematów:
- jak egzekwować jednocześnie motywując
- jak reagować na niezrealizowane zadania sprzedażowe
- tworzenie warunków do wzajemnego pomagania sobie
Szczególnie interesujący jest rozdział poświęcony motywowaniu różnych typów handlowców. Autor stworzył siedem rodzajów charakterów, które zostały oparte na wieloletnim doświadczeniu ze swojej kariery zawodowej. Proponuje interesujące rozwiązania, które wzmacniają wydajność i efektywność pracowników.
W przeciwieństwu do innych książek dotyczących zarządzania, tą czyta się lekko, wciąga, motywuje i zachęca do zastosowania pomysłów i koncepcji w swoich zespołach handlowych.
Grupę docelową książki stanowią początkujący menedżerowie, ale również ci z większym doświadczeniem którzy dbają o swój rozwój osobisty oraz swoich współpracowników.
Szczerze polecam!



12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo warto przeczytać. Świetne opracowanie, a widziałem na stronie jakiejś księgarni, że Robert Zych za chwilę kolejną książkę będzie wydawał. :-)

      Usuń
    2. Wydał, wydał, wznowienie "Genu Sprzedawcy" i "Szef w roli coacha" napisaną wspólnie z Wojciechem Badurą.
      Bardzo ciekawe pozycje. Jak dla mnie kultowa "Gen Sprzedawcy"!

      Usuń
  2. Kilka tygodni temu przeczytałam tę książkę i od tego momentu wróciłam do niej już 2 razy. Napisana fajnym językiem, a to ogromny plus w dzisiejszych czasach - nie jest przekombinowana, a jednocześnie bardzo obrazowo przedstawione zostały rzeczywiste case'y i problemy, z którymi manager może się na co dzień spotkać. Polecam książkę Roberta Zycha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że mam poważne zaległości w bardzo wartościowych lekturach. Twoja recenzja zdecydowanie zachęca do zajrzenia wgłąb jej kart. Dodatkowo wolny czas kusi dobrą lekturą. Czas więc się temu poddać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykła lektura dla wszystkich, którzy szukają inspiracji w zarządzaniu zespołem. Książka "Lider Sprzedaży" otworzyła mi oczy na wiele zagadnień, o których nie miałem pojęcia, albo które po prostu pomijałem w codziennej pracy. Teraz wiem, że czas wykorzystuję lepiej. Ku chwale szefa i też samego siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. po rekomendacji...kupię jak będzie gdzieś w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna książka. Polecam!
    Wiele ciekawych przykładów i można zrozumieć swojego szefa. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem dość przydatna książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka bardzo fajna. Ostatnio pojawiła się "Klient w centrum uwagi", a podobno Robert Zych przygotowuje kolejną pozycję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...