poniedziałek, 5 stycznia 2015

facetczyta.pl


Panie i Panowie

Część z Was, którzy do mnie zaglądają często wybiera pozycję z menu "Polecam książki". Wcześniej przekierowywała na podstronę z recenzjami przeczytanych przeze mnie książek. Jednak nie do końca podobało mi się jakie możliwości oferuje Blogger. Dlatego postanowiłem stworzyć odrębną stronę.
Przedstawiam Wszystkim tu obecnym:


Strona funkcjonuje już dobre parę dni, na razie jest w fazie beta, czyli na bieżąco wprowadzam poprawki. Przyświeca jej jeden cel. Chcę spowodować aby więcej ludzi, a szczególnie mężczyzn brało książki do rąk i czytało, czytało, czytało. Panie również zapraszam, może coś znajdziecie co będziecie chciały aby Wasz chłopak, ojciec, mąż, wujek, dziadek, sąsiad, kolega czy przyjaciel przeczytał. Z resztą moje propozycje są zdecydowanie uniwersalne zatem i Wy coś na pewno dla siebie znajdziecie. 

11 komentarzy:

  1. Super! Właśnie przez recenzję jakiejś książki trafiłam na tego bloga i recenzje najchętniej tu czytam. Z mojej strony chciałabym tylko zasugerować, że wyśrodkowany tekst w recenzji się bardzo niewygodnie czyta, do lewej jest bardziej naturalnie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anabel za miłe słowa i uwagę. Zatem muszę to przeanalizować. Teoretycznie estetyczniej tekst wygląda kiedy jest wyśrodkowany, ale z drugiej strony po to jest aby go czytać ;)

      Usuń
    2. Podobno według jakichś tam badań najlepiej czyta się tekst flagę (czyli wyrównany do lewej) a nie wyjustowany czy wyśrodkowany, ale nie wiem na ile to prawda. Na pewno u mnie działa :)

      Usuń
  2. Pilnie obserwuję na fb. ;) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna inicjatywa, na pewno także będę tam zaglądał. Dobrych książek nigdy za wiele, a wolę czytać polecane, niż strzelać w ciemno przy kupowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajrzałam do Ciebie,ponieważ marzę o bieganiu,do którego mam nadzieję wrócę już za 2 miesiące i chciałam poczytać o Twoich doświadczeniach związanych z tym sportem ale zaintrygowała mnie książka,którą zobaczyłąm na Twojej półce....kocham książki,to moje życie...a tu proszę lektura,która w poprzednim roku zrobiła na mnie ogromne wrażenie:Bóg nigdy nie mruga....niesamowita książka.Czy czytałeś jej nową pozycje o pracy?Lecę poczytać Twojepozostałe posty i ....nieśmiało zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka jest świetna. Widziałem kolejne dwa tytuły tej wyjątkowej autorki. Polecasz ten tytuł?

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...