poniedziałek, 2 czerwca 2014

Zmień myślenie, a zmienisz swoje życie



Brian Tracy
 Staram się wykorzystywać wszystkie wolne chwile. W czasie podróżowania samochodem lubię słuchać audiobooków. Ostatnie ponad 11 godzin spędziłem wyjątkowo. Książka Briana  Tracyego sprawiła, że uświadomiłem sobie iż w wielu dziedzinach mojego życia potrzebne są poprawki, a w niektórych całkowita reorganizacja.
W słowie wstępnym jest napisane, że " jeżeli jesteś gotów na doskonałość i osiągnięcie wielkich rezultatów, ta książka będzie twoim przewodnikiem na drodze do sukcesu". Jest to absolutna prawda.
Prawda jest też taka, każdy z nas ma ogromny potencjał, tylko w wielu z nas jest on uśpiony, albo minimalnie wykorzystany. Zmagamy się z rzeczywistością zamiast cieszyć się życiem. 
Jesteś tym kim myślisz, że jesteś. W twoim życiu zewnętrznym znajduje się to co jest wewnątrz ciebie. 
Ograniczenia są tylko w twojej głowie i tylko ty możesz sobie z nimi poradzić.
To jest tak ja z bieganiem. 10 km przebiegnę w 57 minut i nie dam rady szybciej, ponieważ na tyle mnie stać. Wyczyść umysł, zapomnij o granicy  i przebiegnij ten dystans w 50 minut. Tak, jest to możliwe, wierz mi :)
Ta książka to nie jest "poradnik psychologiczny" jakich wiele na rynku. Hm, najłatwiej porównać tę książkę do wypicia szklanki wody na pustyni. Z ogromną przyjemnością się pije/czyta/słucha. 
Niniejszym ogłaszam, książka "Zmień myślenie a zmienisz swoje życie" obejmuje patronat nad pokonacsiebie.pl :) I trafia na półkę z przeznaczeniem do ponownego przeczytania!

3 komentarze:

  1. Muszę przeczytać koniecznie. Ostatnio czytałem krótką książkę "Kto zabrał mój ser?" również polecam, zmienia podejście do wielu spraw :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...