poniedziałek, 7 lipca 2014

50 Cent. Szacunek ulicy.



Mamy takie czasy, gdzie większość ludzi, którzy osiągnęli większy czy mniejszy sukces piszą swoje książki. Stało się to po prostu modne. Aktualnie w księgarniach najwięcej jest tych napisanych przez sportowców. Dlatego też moją uwagę zwróciła ta napisana przez amerykańskiego rapera 50 Centa. Gdzieś w  sieci wyczytałem, że muzyk miał dosyć burzliwą przeszłość w drodze do bycia sławnym. Pomyślałem, że chętnie przeczytam jak to w Stanach Zjednoczonych robi się kasę i staje się sławnym.
Książkę przeczytałem w parę godzin. Wciąż zadaję sobie pytanie czy to dlatego, że jest tak ciekawa czy dlatego, że  czekałem do końca na koniec historii aż w końcu coś się wydarzy...
Jest to typowa amerykańska opowieść o chłopcu, który schodzi na złą drogę. Opowieść jest napisana przez rapera na bazie swoich doświadczeń i z obserwacji środowiska, które pewnie lekko odbiegają od standardowego. Przyznaję, że spodziewałem się czegoś zupełnie innego. Myślałem, że będzie krew, dolary, muzyka, pot, broń i łzy. W zamian otrzymujemy raczej spokojną opowieść dla nastolatków. Oczekiwania miałem zupełnie inne i pewnie w najbliższym czasie podaruję ją młodszemu pokoleniu. Może im się spodoba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...