czwartek, 17 stycznia 2013

Dania błyskawiczne SYS


Parę dni temu skontaktowała się ze mną fima SYS, która już od ponad 20 lat zajmuje się uprawą i suszeniem warzyw. Przetwarzanie surowców odbywa się bez żadnych dodatków chemicznych, konserwantów i barwników.
Oprócz ekologicznych suszonych warzyw w ofercie znajdziemy mnóstwo zup, kasz czy ryżu gdzie przygotowanie każdego z tych dań wymaga maksymalnie 30min.
Zgodziłem się przetestować ze względu na brak obecności konserwantów i niecałe 20 godzin po podaniu adresu wysyłki zadzwonił do mnie kurier! Wow!
Pozostaje wypróbować przesyłkę- podzielę się z Wami opinią.

18 komentarzy:

  1. jednak wolę zrobić sama szybki posiłek ale ze świeżych owoców itd , jakoś nie ufam przetworzonym produktom
    Zapraszam ciebie na mojego bloga gdzie od dwóch tygodni walcze z dięta i ćwiczeniami , na moim blogu znajdziesz przepisy,porady, rezultaty :) mam nadzieję że będzie mnie wspierała w moim odchudzaniu !:) Pozdrawiam http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój test nie polega na tym, żeby znaleźć alternatywę do świeżych owoców i warzyw, polega po prostu na ocenie tych ekologicznych produktów czy mogą pojawić się jako szybkoprzyrządzalny zdrowy posiłek.

      Usuń
  2. jestem bardzo ciekawa jak smakują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielę się kiedy większość przetestuję :)Wstępnie powiem, że cebulowa jest niezła ;)

      Usuń
  3. O kurcze bardzo ciekawa sprawa! Będę na pewno czekać na relacje.
    Można gdzieś w sklepie stacjonarnym dostać te produkty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oficjalnie:
      Real
      Hipermarkety Carrefour (warzywa)
      Carrefour Express (wybrane sklepy)
      Alma Market
      Piotr i Paweł
      MarcPol
      Delima

      Usuń
  4. hmm ciekawe, czekam na relację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos nie wierze ze z tych "naturalnych skladnikow" mozna zrobic zdrowe danie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie przetestowałem jedną. Proponuję kupić cebulową i się przekonać.

      Składniki:
      Cebula suszona (min. 45%), bułka pszenna tarta (mąka pszenna, woda, sól, drożdże), sól, warzywa suszone 9% (pasternak, seler, czosnek, natka pietruszki), ekstrakt drożdżowy, pieprz czarny, kminek, tymianek

      Usuń
  6. Bardzo ładne opakowania, to po pierwsze :) widziałam to chyba w sklepie (lub coś podobnego), muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na test, niedługo się podzielę :)

      Usuń
  7. słyszałam ze jak na fast food nie są złe ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po przetestowaniu na razie cebulowej jestem optymistycznie nastawiony!

      Usuń
  8. Ciekawe, czekam na wyniki testu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają te opakowania... Fajnie zaprojektowane, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Design świetny. Ciekawe tylko jak ze smakiem, ale tego się dowiemy niedługo :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...