środa, 3 kwietnia 2013

Podsumowanie marca



MARZEC 2013

Liczyłem, że w marcu pojawi się możliwość jazdy rowerem na dworze. Padający ciągle śnieg i minusowe temperatury to uniemożliwiają. Mamy już taką porę miesiąca/wiosny, że ładna pogoda jest nieunikniona, pozostaje być jeszcze trochę cierpliwym :) 
Czy jestem zadowolony z treningowego marca? Nie! Małym usprawiedliwieniem może być 5 dniowa grypa, która mnie w końcu dorwała (po paru latach!). Plany na kwiecień? Więcej treningów! Więcej kilometrów! Triatlon już za 4 miesiące!!!

Spinning 
     162 km (541,2)
Running  
      30,54 km (75,91)
Pompki
     440 (1260)

SPINNING:


RUNNING:



3 komentarze:

  1. myślę, że przy tych warunkach atmosferycznych to jest ok:)
    a co do hasła: "więcej treningów!" - z całego serca tego życzę zarówno Tobie (jak i sobie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. no za mało pompek :) ja tam widziałem,że niektórzy jeżdżą na rowerze w zimie po śniegu, ale sam nie próbuję :)
    i pamiętaj, że Triatlon to 3 dyscypliny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rety triatlon - chyle czoło !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...