czwartek, 27 marca 2014

Lody i dżemy z zielonejbazylii.pl


W zeszłym tygodniu otrzymałem zdrową przesyłkę od zielonabazylia.pl. Po poprzedniej przesyłce z cukierkami z ksylitolem tutaj, tym razem otrzymałem lody i dżemy.
Lody od zielonejbazylii to nie są zwyczajne lody. To naturalny smakołyk z niską zawartością cukru. Smakowałem cztery smaki: kokosowe, guawa, mango i ananasowe. Spójrzcie na skład!:
-  sok z różowej guawy 47% (z przecieru)
-  mleko kokosowe 40%
-  cukier trzcinowy, substancja zagęszczająca: pektyna; regulator kwasowości: kwas cytrynowy; aromaty naturalne (owocowe), przeciwutleniacz: kwas askorbinowy (witamina C).

Lody są delikatne, coś w stylu sorbetów, ale nie tak słodkie.

Wartość odżywcza w 100 ml produktu: wartość energetyczna 424 kJ/101 kcal, białko 0,6 g, węglowodany 17,4 g (w tym cukry 15,9 g), tłuszcz 3,2 g (w tym kwasy tłuszczowe: nasycone 3,1 g, nienasycone trans 0,0 g), sód 11,4 mg, potas 73,3 mg, witamina C 45,0 mg, cholesterol 0,0 mg.

Jeżeli zajrzeliście do nich na stronę, to pewnie zastanawiacie się jak je zamówić? Otóż lody przyjeżdżają niezamrożone :) Trzeba je wstrząsnąć i włożyć na 15 godzin do zamrażarki i gotowe. Smaczny i naturalny deser.


Świetne całkowicie naturalne dżemy bez cukru z całymi owocami. Lubię czytać etykiety, tutaj jest dobrze.
Skład:
 mieszanina zagęszczonych soków owocowych, jagody (18%), czarne porzeczki (18%), substancja żelująca: pektyna; sok cytrynowy.
Dziś zjadłem takie dwie pajdy przed treningiem- zastrzyk węglowodanów.

2 komentarze:

  1. Ja uwielbiam takie rzeczy sama robić ;) lody i sorbety wychodzą wyśmienicie :) a jak już mi się nie chcę to jedziemy do Wytwórni na Kościelną w Poznaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...