piątek, 20 września 2013

Ostatni bieg tego lata :)


Za trzy dni rozpoczyna się kalendarzowa jesień, liście i kasztany spadają z drzew, pada deszcz, szybko robi się ciemno, a za dnia i w nocy jest szczególnie zimno.
Razem ze zmianami klimatycznymi czuję lekki spadek motywacji i mam wrażenie, że próbuje złapać mnie przeziębienie. Aby temu zapobiec staram się jeść owoce i pić soki oraz do kanapek dodawać duże ilości pieprzu cayenne do kanapek.
Znów miałem dłuższą przerwę, 5 dni bez biegania (założenie biegać co 2,3 dni). Dziś korzystając z wolnego od pracy i ze słońca (16C!!!!) ubrałem się w wersji letniej, zabrałem mp3 i pobiegłem nadrobić zaległości. W odtwarzaczu mam wgranych około 30 utworów, ale absolutnie nie znam tytułu i wykonawcy jednego z nich.
W każdym razie nadaje się doskonale na finisz w zawodach- jest bardzo energetyczny i daje niezłego kopa.
Nie wspomniałem wcześniej, że przed treningiem nie rozgrzałem się!
Po pierwszym kilometrze (wydawał mi się raczej wolnym) zegarek charakterystycznym "piknięciem" oznajmił, że pierwszy kilometr za mną: 5.00 min/km, następny 4.26min/km i trzeci 4.57km/h.
Minimalnie zabrakło do pobicia Testu Coopera. Muszę w końcu przygotować się i wyjść z nastawieniem aby go poprawić, ponieważ w moim przypadku jest on wynikiem przypadku niż celu :)
Endomondo wychwyciło  nowy rekord na dystansie 3km (14:23min), lubię tą aplikację- potrafi zmotywować człowieka :)


12 komentarzy:

  1. Twój tytuł posta mnie zasmucił, 3 ostatnie dni lata brzmią przygnębiająco, zwłaszcza gdy pomyślę o zbliżającym się chłodzie i jeszcze większych ilościach deszczu. Brr. Co do Endomondo, może niektórzy wątpią w jego dokładność, ale też lubię, zwłaszcza jak pokazuje nowe rekordy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak źle :) Podobno zima ma być ciepła :)

      Usuń
  2. Jesień jeszcze nie byłaby taka zła gdyby nie to zimno.

    A co do Endomondo i ja lubię tą aplikację:) Chociaż czasem mnie denerwuje z łapaniem GPS:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem z Endomondo może wynikać z winy telefonu :)

      Usuń
    2. Dużo ludzi ma problem z tą aplikacją :/

      Usuń
  3. Nie mozemy dac sie jesieni, trzeba ja przecwiczyc :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj endomondo mnie ostatnio zawiodło. Spacerowałam ponad 4km, a mi naliczył 1,3km :/ eh... nie fajnie!
    No i znowu zimno...jesień, potem zima i tak przez pół roku...ale dzisiaj w Londynie była piękna pogoda. Od razu wykorzystałam ją na bieg. Słońce- ciepło- cudownie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż i tak na zimę przenoszę się na mechaniczną bieżnię w siłowni, to marzę, żeby dużo śniegu nie było :P
    Mam do Ciebie pytanie jako do "kolegi po fachu", to prawda, że bóle mięśni po treningu mogą wynikać z malej ilości białka w diecie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie jaki to jest ból? Jeśli zakwasy to wszystko jest w porządku. Prawdą jest aby po
      każdym treningu spożyć białko- warto kupić sobie odżywkę białkową.

      Usuń
    2. Właśnie nie chodzi o zakwasy, ogólnie jakby "zmęczenie" mięśni, brak siły, i lekki ból nawet w momencie, kiedy się nie ruszam.
      Ale dzięki za odpowiedź, najwyższa pora uzupełniać białko :)

      Usuń
  6. Dzień dobry ;) trzymam zatem kciuki za pierwszy bieg jesieni! Żeby za długo nie czekał ;) powodzenia i motywacji życzę :)


    P.S. Dziękuję Ci za miłe słowa u mnie i życzę udanego seansu :) daj znać czy Ci się podobało!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny drugi kilometr! Zapraszam na Parkrun w sobotę, może poprawisz test coopera, bo to takie małe zawody, gdzie mimo wszystko działa adrenalina i jak na zawodach biega się jednak szybciej niż treningowo ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...