sobota, 14 grudnia 2013

numer specjalny GalaMEN



Uważam, że na polskim rynku prasowym ilość gazet/czasopism dedykowanych mężczyznom jest znikoma.
Tym bardziej byłem zaskoczony znajdując numer specjalny GalaMEN.
W numerze świetne wywiady z będącym na topie Lewandowskie, jednak nie o piłce nożnej, na szczęście. Z Janem Nowicki, Dutkiewiczem, Hołowczycem czy Balcerowiczem. Poza tym wybrane fragmenty z książek Marka Kamińskiego czy Ryszarda Kalisza (nie odważyłem się nawet pomyśleć o ewentualnym zakupie ;)
Świetnie się czyta!
To co wcześniej wymieniłem zajmuje 70 stron, dalsze 36 to reklamy i propozycje prezentów, dla mnie zupełnie zbędne strony.
Jak już wspominałem jest to numer specjalny, ciekawe czy Gala zamierza zrobić z tego miesięcznik. Po wprowadzeniu poprawek i wysłuchaniu sugestii czytelników mogłoby być ciekawie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...