poniedziałek, 9 grudnia 2013

Przepadłem!



Przepadłem! Najdłuższa przerwa od blogowania od dawien dawna :) Ostatnio wciąż praca, praca. Taki okres w handlu, a dziś mi doszły na najbliższe trzy tygodnie obowiązki dyrektora, więc pewnie nawet się nie obejrzę i pojawi się rok 2014.
Czy trenuję? Ostatni raz byłem w Fabryce Formy na spinningu tydzień temu, a biegałem z dwa tygodnie temu. Czyli można powiedzieć, że NIC nie robię! Taki okres w branży, że dużo się dzieję, ale obiecuję sobie znaleźć trochę sił i czasu żeby podtrzymać formę :)!!!

6 komentarzy:

  1. Trzymamy kciuki, a dzisiejsze bieganie oddaję Tobie :D Żebyś się pan nie zastał, panie dyrektorze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, przedświąteczne szaleństwo udziela się, szczególnie w handlu :) Ale szybko wrócisz i ani się obejrzysz, a będzie zasłużony odpoczynek :))

    OdpowiedzUsuń
  3. no to życzę Ci, aby wyzwania zawodowe były równie udane jak tegoroczne sportowe :) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...