wtorek, 17 grudnia 2013

NALEŚNIKI!!


Lubicie naleśniki? Ja uwielbiam! Na słodko, słono, obojętnie! Dziś miała być sałatka, ale jakoś tak wyszło, że stanąłem z mikserem w dłoni i zacząłem robić ciasto. Moja wersja jest banalna:
- 1 litr mleko 2%
- mąka pełnoziarnista (na oko)
- 3 jajka
- przyprawy - pełna dowolność.
- odrobina oliwy
Dziś była wersja na słono czyli sól, cukier, kurkuma i pieprz cayenne. W trakcie smażenia myślałem co by jeszcze dołożyć do ciasta? Płatki owsiane! Banalne! Choć nigdy nie próbowałem.
Wyszły jak zwykle smaczne :D

6 komentarzy:

  1. uwielbiam naleśniki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam naleśniki :) chociaż ostatnio przerzuciłam się na paleo placki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabym jesc cały czas, podczas mojej ostatniej podrozy posmakowałam crepes :D polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naleśniki - wprost ubóstwiam. najlepiej z musem jabłkowym, albo mamine ze słodkim serem (nie wiem czemu, ale w tej recepturze jest coś nie do samodzielnego odtworzenia!)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...