piątek, 13 grudnia 2013

Żel po goleniu PHENOME


Skóra po goleniu potrzebuje wsparcia po to aby szybciej się zrezygnować oraz zdrowo i świeżo wyglądać. Przez ostatni miesiąc testuję łagodzący żel po goleniu firmy Phenome.
Jestem bardzo zadowolony z produktu. Absolutnie oparty na naturalnych składnikach.

98.3%
SUROWCE NATURALNE
zgodne ze standardami produkcji kosmetyków organicznych i naturalnych
0.0%
CZYSTE MINERAŁY
75.7%
WODY ROŚLINNE
1.7%
SUROWCE INNE NIŻ NATURALNE
tylko wtedy, gdy nie jest możliwe pozyskanie ich naturalnych odpowiedników

Bardzo świeży zapach, energetyzujący. Nie jest tłusty i nie ma konsystencji, która pozostawia warstwę na twarzy powodującej dyskomfort. Szybko się wchłania, łagodzi podrażnienia.  Jeśli spojrzycie na cenę, może wydawać się, że to wysoka półka cenowa. Jednak biorąc pod uwagę bardzo dużą wydajność oraz atomizer za pomocą którego regulujemy ilość żelu okazuje się, że wystarczy na bardzo długi czas. 

SKŁADNIKI AKTYWNE


4 komentarze:

  1. Coraz bardziej zwracam uwagę na naturalne składniki, więc jestem na tak, no może tylko inny kosmetyk byłby mi potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kosmetyk:) sam go używam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy jestem... Do tej pory jakoś nie zwracałem uwagi na składniki moich kosmetyków. No może tylko trochę... Ten Twój post dał mi trochę do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...