czwartek, 19 grudnia 2013

Totalny SZOK!


Udało im się. Zaskoczyli mnie! Świetny pomysł!
Ale od początku!
Parę tygodni temu otrzymałem maila od agencji reklamowej z zapytaniem czy chciałbym przetestować VigorUp. Naturalny suplement witaminowy z guaraną, kakao i yerba mate. Pracuję w szeroko pojętym handlu więc odpisałem, że z chęcią przetestuję, tym bardziej w grudniu gdzie limit nadgodzin dawno przekroczyłem, a do tego staram się trenować i przygotowywać do półmaratonu w Poznaniu. W związku z tym potrzebuję dużo energii.
Kurier wręczył ogromną paczkę, a po rozpakowaniu okazał się wielki karton- pudełko, a w środku 2 opakowania tabletek i 2 następne z tabletkami musującymi. Zabieram się za testowanie i oczywiście poinformuję Was o efektach.
Wielki karton obejrzałem ze wszystkich stron i.....


.... przeczytałem to co napisane ciemną czcionką... i jeszcze raz i jeszcze raz. WOW!!!!
Personalizowany karton :))))))
Komuś chciało się przejrzeć mojego bloga i napisać takie coś!


Świetny pomysł, jestem totalnie zaskoczony, humor poprawiony :)) Przyglądam się rysunkowi faceta i widzę podobieństwo. M. mówi, że to ja. Jak myślicie?!?! :)

19 komentarzy:

  1. Rzeczywiście podobny ten facecik z kartonu. I widać że firma rzetelnie podchodzi do klienta co już można uznać że produkty tej firmy są dobre:) Ale czekam na recenzje ,oby dodały Ci energii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem tego suplementu. Czekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać podobieństwo :) ja właśnie myślę nad startem w półmaratonie w poznaniu, może zobaczymy się na trasie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. za spersonalizowane opakowanie - już na starcie plus:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, inni blogerzy też dostali kartoniki pod siebie ^^
    I wiesz co... do zobaczenia na półmaratonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł!!! Ja się zastanawiam nad ta dodatkowa energia w ciagu 20 minut, trzeba to sprawdzić! Tak bardzo mi się teraz przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz wigoru Ci nie zabraknie! Mega turbo karton :))) Mi też by się przydało trochę wigoru, bo mnie wirudy dopadły :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przeszedłem przez to parę tygodni temu. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia!!

      Usuń
  8. Świetna niespodzianka! Faktycznie postarali się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...