niedziela, 12 stycznia 2014

Herbata HIGHER LIVING vitality


Odwiedzając TK Max moje "radary" działają na 100%. Można tam znaleźć mnóstwo ciekawostek.  Tym razem w ręce wpadła mi ciekawa herbata. Do tej pory nie piłem żadnej z dodatkiem ziela angielskiego.
Smak- z wyczuwalnym od razu cynamonem i pikantnym posmakiem. Zdecydowanie rozgrzewająca, bardzo smaczna.  Wygooglowałem  i okazuje się, że te organiczne herbaty produkuje amerykańska firma:



Muszę znaleźć koniecznie herbatę o nazwie SWEET CHILLI! W składzie oprócz chilli, koper, kakao, anyż!! :)

6 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, że w TK MAXX można dorwać takie rzeczy :) W takim razie z niecierpliwością czekam na otwarcie w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, w TK można znaleźć mnóstwo ciekawych rzeczy :)

      Usuń
    2. Ja chyba też muszę szerzej się rozglądać, bo do tej pory herbat nie widziałam. Dzięki za info.

      Usuń
  2. Piłam Sweet Chilli,tylko one były z Holandii więc nie wiem gdzie u nas je dostanie. W każdym bądź razie smak ma zadziwiający. Ostry a zarazem słodki i przy tym rozgrzewający:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...