sobota, 24 maja 2014

Targ śniadaniowy


      Jakiś czas temu gdzieś w sieci wyczytałem o Targach Śniadaniowych odbywających się w dwóch poznańskich parkach w sobotę i niedzielę. Już w zeszłym tygodniu chciałem się się tam udać, ale ze względu na ulewy zostały odwołane. Udało się tam dzisiaj dotrzeć :)
Byliśmy przed 9 rano, a samo wydarzenie trwa od 8-16. Z każdą minutą ludzi przybywało, a raczej rodzin.
Klimat bardzo przyjazny, uśmiechnięci ludzie, bawiące się dzieci na trawniku, sprzedawcy zachwalający swoje wyroby (i to jakie!). Jest to zdecydowanie miejsce gdzie warto się wybrać z rodziną czy znajomymi.
Mnóstwo naturalnych produktów, które można kupić do domu albo skosztować także na ciepło na miejscu.
Dla mnie jedna wielka, cudowna uczta.







5 komentarzy:

  1. Jej ale fajna impreza - bardzo lubię takie eventy ;)

    http://perfekcjajestwcenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaka fajna akcja Super pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam wczoraj na Targu, ale tej lemoniady nie zauważyłam:( Szkoda, bo chętnie bym spróbowała. Ale za to znalazłam pyszną chałwę lnianą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mega super ciasta były i mój kochany Tort dacquoise z orzechami i daktylami <3 wroce za tydzien oby był :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...