czwartek, 11 października 2012

Figi


          Na wielu blogach widziałem świeże figi. Sam do tej pory próbowałem tylko suszone oraz dżemy figowe, które bardzo mi smakowały. Szukałem w swoim mieście, ale nigdzie nie było świeżych. Aż w końcu przedwczoraj wszedłem do Lidla i w końcu udało się- sztuka 99 groszy, a dziś widziałem też w Piotrze i Pawle, sztuka 1,49zł ;)
Smakują dobrze, delikatnie słodko-kwaśne, ale spodziewałem się smaku bardziej intensywnego.
Co znajdziemy w fidze:
- od 12 do 25% glukozy i fruktozy
- witamina C
- witamina z grupy C
- fosfor, wapń, magnez, potas

16 komentarzy:

  1. w Piotrze i Pawle były po 1,69 bodajże / Roma

    OdpowiedzUsuń
  2. a co zrobisz z tymi figami? po prostu zjesz? figi też fajne do naleśników np z kozim serem albo na słodko z mascarpone...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz głupio mi się przyznać, że zwyczajnie zjadłem ;)

      Usuń
  3. nie jadłam nigdy, warto więc kiedyś się skusić. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w sumie to nigdy nie jadłam, nawet suszonych ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam dzisiaj figę! ;P I w sumie był to mój pierwszy raz. (bez skojarzeń) Posmakowała mi! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mmmmm, pyyyycha! zjadłabym wszystkie z kozim serkiem, dobrym chlebem i popiła czerwonym winkiem... lubię takie szybkie, proste i pyszne posiłki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kupić, ale w sklepie pozostała tylko smętna plakietka z ceną

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...