środa, 3 października 2012

1040 kcal

Dzisiaj kolejny piękny słoneczny dzień. Miałem ochotę pokręcić na rowerze, a w związku z tym, że dość mocno wiało nie wyszedłem jednak na zewnątrz. Wcześniej kupiłem ulubionego izotonika, wypiłem carbonox i wsiadłem na rower stacjonarny. Żeby się nie zanudzić (dziś 1:35h/48km/spalone 1040kalorii) zawsze włączam sobie na laptopie Przyjaciół, a dziś obejrzałem to:


Dotrwałem do końca (chyba dlatego, że nie chciało mi się przełączać), ale nie polecam ;) Lubię Jason'a, gość dobrze wciela się w swoje role, jest naturalny, ale film słaby. Nigdy nie widziałem filmu co parę minut ginie parunastu bandziorów.
Po treningu szybki prysznic i ochota na coś ostrego. Ugotowałem makaron pełnoziarnisty i spróbowałem nowego sosu, którego kupiłem w super promocji za 1,99zł :D Normalna cena to 9zł :)


Smak 5/10, szału nie ma, ale chciałem go koniecznie spróbować ze względu na skład (między innymi):

- mleczko kokosowe
- świeże zielone chili
- imbir
- trawa cytrynowa
- liście i skórka kaffir lime
- galangal
- sos rybny (ekstrakt z anchois)

A teraz odpoczynek i oglądanie meczu Borrusii z Manchesterem City. Komu kibicuję? To jest trochę skomplikowane, chcę żeby Polacy dobrze zagrali, niech coś strzelą, ale chcę wygranej Manchesteru!!!


16 komentarzy:

  1. a gdzie tak tanio kupujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Stathama, jest niesamowity! I ten jego głos - idealnie pasuje do takiego twardziela! Oglądałam ostatnio Safe, ale taki właśnie średni, zdecydowanie lepszy jest 13, Elita zabójców czy Niezniszczalni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oszalałeś ....? Ile ty masz lat i ile wzrostu, że na diecie jesz 1000 kcal...? jo-jo murowane...pisze to osoba, która miała/ ma z tym ,,trochę'' doczynienia...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość :)
      1040kcal spaliłem kręcąc na rowerku 1,5h :) Faktycznie w poście nie było żadnego info odnośnie tej cyfry (już dodałem).
      dzięki za czujność :)
      pozdrawiam!

      Usuń
    2. ok...W takim razie musiałeś sporo się namęczyć...;)

      Usuń
  4. Filmy z tym aktorem należą do moich ulubionych.. :)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. też ostatnio oglądałam :D bodajże 2.10 :D uwielbiam Stathama! np. w Adrenalinie :D
    aczkolwiek potwierdzam - film szału nie robił, ale skoro już coś zaczynam oglądać to zazwyczaj muszę obejrzeć do końca :) Oprócz Safe oglądałam też "Torturowani" - film twórców piły, generalnie całość słaba, ale warto obejrzeć dla zakończenia, które ratuje cały ten film ;) [choć mój Krzyś uważa, że się tego spodziewał - pfi, bzdura :P].

    Miałam kiedyś orbitrek, ale zajmował mi dużo miejsca, zastanawiam się nad jakimś małym rowerkiem... hmm.. jakiej firmy masz? może coś polecasz? (moja mama kupiła kiedyś jakiegoś nołnejma i na wyższych obciążeniach ruchy pedałowania były mega niepłynne i 'kanciaste' :/]

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądanie seriali lub filmów to najlepszy zabijacz czasu podczas aerobów na maszynach cardio :D albo muzyka, którą się uwielbia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypuszczam, że bez filmu w tle 48km byłoby trudniej osiągnąć ;)

      Usuń
  7. ooohhh Jason to jest gościu :) Zobacz Kolibra- kazda chyba zazdrosci Buzek tej roli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 59 yr old Project Manager Esta O'Hannigan, hailing from Woodstock enjoys watching movies like "Truman Show, The" and Mountaineering. Took a trip to Archaeological Site of Atapuerca and drives a Ferrari 275 GTB Alloy. zobacz na stronie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...