czwartek, 4 października 2012

Men's Health Październik


Jak już wcześniej pisałem, Men's Health kupuję od pierwszego numeru. Każdy czytam od deski do deski, 96 numerów, licząc parę podwójnych czyli  ponad 8 lat czytania :)
Ten numer również przeczytałem cały, artykuł po artykule, zapamiętując przepisy, ćwiczenia i wiele innych ciekawych rzeczy.
Polecam artykuł o hiposmii, czyli o zmniejszonej zdolności do wyczuwania zapachów. Zastanawialiście się jak to jest nie czuć smaku i zapachu jedzenia, a wszystko smakuje tak samo? Albo co powoduje, że lepiej smakuje frytka Mcdonald którą ze smakiem chrupiecie, a ta sama, o takim samym smaku, tyle, że miękka smakuje gorzej? Z czego to się bierze?
Następnie super artykuł o jednym z redaktorów MH Polska, który przewrócił swój świat do góry nogami i wyjechał do Tajlandii gdzie uczy dziec języka angielskiego, podziwiam! :)
" Po co ci pies"- o plusach posiadania psa,  pozytywnych aspektach wpływu na zdrowie.
Jeszcze sporo o prostacie, metabolizmie, detoksyzacji, ćwiczeniach i wiele, wiele innych. Polecam :)
Nie tylko dla mężczyzn!

9 komentarzy:

  1. fajna inicjatywa, podoba mi się to co robisz, o czym piszesz : ) Robisz coś dobrego dla siebie i się tym dzielisz ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, pies to świetna sprawa - najlepszy partner biegowy :) korzyśc tak dla czworonoga, jak i właściciela ;) choc mój ostatnio coś nie chce biegac... jak idziemy w stronę parku, to siada i patrzy na mnie pytającym wzrokiem 'naprawdę musimy to robic?' ;)... już sama nie wiem czy nie wymagam od niego zbyt wiele? a co to będzie w zimie... (olaboga!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o psie, dziś spotkałem faceta, który spacerował z alaskan malamute. Piękny!! Uśmiechnięty, byłem pod wrażeniem, usiadł na wprost mnie i się uśmiechał! Ach!

      Usuń
  3. Zachęciłeś mnie a zwłaszcza z tym artykułem o smaku i węchu. Pewnie znów chemia odgrywa tu najważniejszą rolę...

    OdpowiedzUsuń
  4. No w sumie jeszcze nigdy nie czytałam tego magazynu, ale skoro mówisz, że nie tylko dla mężczyzn... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 53 year old Software Engineer IV Margit Shadfourth, hailing from Le Gardeur enjoys watching movies like "Awakening, The" and Poi. Took a trip to Yin Xu and drives a Bentley Speed Six Tourer. zobacz strone www

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...