środa, 17 października 2012

Ciepło!!


Po czterodniowym maratonie w pracy zasłużone wolne. Obudziło mnie słońce i zgodnie z planem ubrałem się raczej lekko i poszedłem pobiegać. Słuchawki bezprzewodowe, telefon , endomondo, 10C i GRZEJĄCE słońce.

Przy takiej pogodzie nie może nie chcieć się biegać!! Warunki doskonałe, muszę w końcu kupić jakieś okulary przeciwsłoneczne!!!
Tempo bardzo turystyczne, jednak 8,2km przebyte, 700 kalorii spalonych a endorfiny poprawiają humor :)
Dziś jeszcze jedno wydarzenie sportowe. Mam nadzieję, że będzie to mecz, który stworzy nową legendę :)
Kto dziś będzie jeszcze biegał?????

13 komentarzy:

  1. Ja już biegałem, pierwsze 5 km po niedzielnym maratonie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! a jak wyszedł Tobie maraton?

      Usuń
    2. wyszedł mu, wyszedł w 3:35 ;) na blogu opisał, to zajrzyj ;)

      Usuń
  2. w tym roku pogoda wyjątkowo rozpieszcza :) jak na jesień jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zaliczyłam dziś bieganie ;) gdyby naszym nie szło z Anglią ( ewentualnie zaczęło padać) to na pocieszenie jeszcze Skra gra o 18 a tam deszcz nie przeszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam gdy jest taka pogoda i świeci slońce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepsze poranki do biegania. Ale ja dziś wybrałam orbitrek. Jutro na pewno będzie jogging! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...