środa, 14 listopada 2012

Książka "Czego chcą klienci"

   

  Książkę kupiłem chyba z dwa lata temu, więc trochę czasu przeleżała na półce, czekając na to kiedy będzie przeczytana. W końcu udało się ją przeczytać. Spodziewałem się, że będzie trochę mniej "ekonomiczna", a bardziej nastawiona na bezpośrednią relację klient-sprzedawcą. Tutaj mamy szukanie sposobów zaspokojenia potrzeb klientów z punktu widzenia korporacji. Pozyskiwanie informacji od klienta, szukanie szans rozwojowych, segmentacja rynku, wybór najważniejszych projektów spośród wielu, opracowywanie przełomowych koncepcji.
Książka ciekawa, mimo innych oczekiwań z mojej strony, a w związku z ekonomicznym językiem nie należy do lekkich, jednak zainteresowanych tematem polecam.

12 komentarzy:

  1. mi się teraz taka wiedza już nie przyda :(
    dobra koniec marudzenia, jak Ci minął dzień? :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego już nie przyda?
      Listopad jest ciężki, a dzisiejszy dzień był jednym z lżejszych na szczęście, a Twój?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tomasz Górski13 grudnia 2018 19:33

    osobiście nie miałem do czynienia z tą książką,a le zapowiada się całkiem fajnie. Ogólnie wiadomym jest że należy budować długofalową relację z klientem i jej nie zrywać. Systemy jak https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy doskonale się do tego sprawdzają. Pomagają zachować całkowitą ciągłość relacji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością klienci chcą od nas jak najlepiej wykonanej usługi lub produktu. Jednak to nadal po naszej stronie leży kwestia utrzymywania dobrej relacji z klientem. Dzięki https://www.connecto.pl/system-crm-poprawia-relacje-z-klientem/ już po części poznałem jak te relacje utrzymywać na prawidłowym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałem, rzeczywiście nieco bardziej ciężka, niż się spodziewałem

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie jeszcze nie miałem okazji zapoznać się z tą pozycją, ale na pewno w późniejszym czasie poświecę jej trochę czasu. Jako, ze niedawno założyłem firmę to się wielu kwestii uczę. Bardzo podoba mi się wpis https://www.fox360.net/pl/firma/kiedy-warto-korzystac-z-omnichannel-marketingu-wyjasniamy.html i w sumie pierwszy raz słyszę o marketingu omnichannel.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aby klienci byli zadowoleni z rezultatów wszystko w organizacji musi dobrze funkcjonować aby dowieźć oczekiwany rezultat. Dlatego tak ważne jest wzmacnianie przywództwa za pomocą specjalnie stworzonych dla nich programów jak https://www.impactinternational.com/pl/blog/jak-wybrac-skuteczny-model-zarzadzania-w-organizacji

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...