środa, 14 listopada 2012
Książka "Czego chcą klienci"
Książkę kupiłem chyba z dwa lata temu, więc trochę czasu przeleżała na półce, czekając na to kiedy będzie przeczytana. W końcu udało się ją przeczytać. Spodziewałem się, że będzie trochę mniej "ekonomiczna", a bardziej nastawiona na bezpośrednią relację klient-sprzedawcą. Tutaj mamy szukanie sposobów zaspokojenia potrzeb klientów z punktu widzenia korporacji. Pozyskiwanie informacji od klienta, szukanie szans rozwojowych, segmentacja rynku, wybór najważniejszych projektów spośród wielu, opracowywanie przełomowych koncepcji.
Książka ciekawa, mimo innych oczekiwań z mojej strony, a w związku z ekonomicznym językiem nie należy do lekkich, jednak zainteresowanych tematem polecam.
Etykiety:
czytanie
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
mi się teraz taka wiedza już nie przyda :(
OdpowiedzUsuńdobra koniec marudzenia, jak Ci minął dzień? :)
pozdrawiam :*
dlaczego już nie przyda?
UsuńListopad jest ciężki, a dzisiejszy dzień był jednym z lżejszych na szczęście, a Twój?
Ten komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńosobiście nie miałem do czynienia z tą książką,a le zapowiada się całkiem fajnie. Ogólnie wiadomym jest że należy budować długofalową relację z klientem i jej nie zrywać. Systemy jak https://craftware.pl/jaki-crm-wybrac-dla-malej-firmy doskonale się do tego sprawdzają. Pomagają zachować całkowitą ciągłość relacji.
OdpowiedzUsuńZ pewnością klienci chcą od nas jak najlepiej wykonanej usługi lub produktu. Jednak to nadal po naszej stronie leży kwestia utrzymywania dobrej relacji z klientem. Dzięki https://www.connecto.pl/system-crm-poprawia-relacje-z-klientem/ już po części poznałem jak te relacje utrzymywać na prawidłowym poziomie.
OdpowiedzUsuńCzytałem, rzeczywiście nieco bardziej ciężka, niż się spodziewałem
OdpowiedzUsuńFajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.
OdpowiedzUsuńJa w sumie jeszcze nie miałem okazji zapoznać się z tą pozycją, ale na pewno w późniejszym czasie poświecę jej trochę czasu. Jako, ze niedawno założyłem firmę to się wielu kwestii uczę. Bardzo podoba mi się wpis https://www.fox360.net/pl/firma/kiedy-warto-korzystac-z-omnichannel-marketingu-wyjasniamy.html i w sumie pierwszy raz słyszę o marketingu omnichannel.
OdpowiedzUsuńBardzo ciekawie to zostało opisane.
OdpowiedzUsuńprawda!
OdpowiedzUsuńAby klienci byli zadowoleni z rezultatów wszystko w organizacji musi dobrze funkcjonować aby dowieźć oczekiwany rezultat. Dlatego tak ważne jest wzmacnianie przywództwa za pomocą specjalnie stworzonych dla nich programów jak https://www.impactinternational.com/pl/blog/jak-wybrac-skuteczny-model-zarzadzania-w-organizacji
OdpowiedzUsuń