środa, 14 listopada 2012

Książka "Czego chcą klienci"

   

  Książkę kupiłem chyba z dwa lata temu, więc trochę czasu przeleżała na półce, czekając na to kiedy będzie przeczytana. W końcu udało się ją przeczytać. Spodziewałem się, że będzie trochę mniej "ekonomiczna", a bardziej nastawiona na bezpośrednią relację klient-sprzedawcą. Tutaj mamy szukanie sposobów zaspokojenia potrzeb klientów z punktu widzenia korporacji. Pozyskiwanie informacji od klienta, szukanie szans rozwojowych, segmentacja rynku, wybór najważniejszych projektów spośród wielu, opracowywanie przełomowych koncepcji.
Książka ciekawa, mimo innych oczekiwań z mojej strony, a w związku z ekonomicznym językiem nie należy do lekkich, jednak zainteresowanych tematem polecam.

2 komentarze:

  1. mi się teraz taka wiedza już nie przyda :(
    dobra koniec marudzenia, jak Ci minął dzień? :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego już nie przyda?
      Listopad jest ciężki, a dzisiejszy dzień był jednym z lżejszych na szczęście, a Twój?

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...