środa, 7 listopada 2012

SKYFALL


      Nigdy specjalnie nie fascynował mnie James Bond. Co prawda widziałem parę części, ale bez dużych emocji. Dziś postanowiliśmy wykorzystać "środy z Orange" w Multikinie. Wystarczy wysłać sms za 20groszy, po czym otrzymujemy kod, który podając w kasie uprawnia nas do zakupu 2 biletów w cenie 1.
Promocja korzystna, 23zł za dwa bilety ;)
Skyfall w kinach jest od dwóch tygodni. Przyznam się, że oglądając zapowiedzi filmu oraz słuchając Adele, której utwór jest głównym motywem muzycznym filmu spowodowały chęć obejrzenia filmu. Spodziewałem się dynamicznej akcji, raczej nieskomplikowanej fabuły, czyli filmu, na którym można się odprężyć. Przyznaje, Skyfall taki jest. James z większości (nie będę zdradzał ;) opresji wychodzi zwycięsko, po drodze podrywa kobiety, leje po pyskach rabusiów i oczywiście dobrze wygląda. Uwagę muszę zwrócić na przepiękne ujęcia Londynu oraz Szkocji i Skyfall. Naprawdę zapierają dech w piersiach! Ścieżka dźwiękowa, również stoi na wysokim poziomie.
         Ogólnie film jest ok, chociaż myślałem, że będzie lepszy. W Multikinie średnia ocena na tę chwilę to 9,02/10. Ja daję mocną szóstkę.

3 komentarze:

  1. Jak zwykle, pokazali w trailu dynamiczne sceny, idziesz, i czujesz się oszukany.

    Ja byłam na Looper - pętla czasu. Też się spodziewałam więcej, ale za pomysł daję 7/10.
    / Roma /

    OdpowiedzUsuń
  2. Looper na trailerach wydaje się ciekawy. Od obejrzenia "Nietykalnych" nie widziałem dobrego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  3. 44 year-old Programmer III Boigie Tomeo, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Board sports. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ferrari 250 GTO. na naszej stronie internetowej

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...