poniedziałek, 26 listopada 2012

Wolne!!!


Dziś upragniony wolny dzień, jutro również. Z resztą wolne jeszcze mam w czwartek i piątek ;) Następny taki "luz" będzie dopiero w połowie stycznia. Grudzień pod względem handlowym jest wymagający i zapowiada się bardzo pracowicie.

Dzisiaj mieliśmy piękny i słoneczny dzień. Ponad 8 stopni i słońce! Nie pamiętam tak ciepłej końcówki listopada! Jak dla mnie, zima nie musi przychodzić. Skorzystaliśmy z pogody i wybraliśmy się nad jezioro.


 Oczywiście Endomondo monitorowało wysiłek ;)

8 komentarzy:

  1. m. | tez sie dzis delektuje wolnym na maxa :) | na koniec dobra kolacja i film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! ja w sprawie oleju z pestek dyni:)zajrzyj do mnie, to mój przepis konkursowy
    http://majaskorupska.blogspot.com/2012/11/26-listopada-2012.html
    Udanych wolnych dni! zazdroszczę Ci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mam Ciebie w obserwowanych, więc widziałem przepis :)
      Jeszcze proszę o dodanie tej grafiki po prawej stronie do dnia zakończenia konkursu :)

      Usuń
    3. jasne! wyleciało mi! jutro to zrobię..hej!:)

      Usuń
  3. fajne fotki :) Przydałby się i mnie taki fajny dzień!

    Pozdrawiam

    Agga

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...