piątek, 9 listopada 2012

KONKURS ANDRZEJKOWY!!!!!!!


Dziś mija 5 miesięcy odkąd rozpocząłem prowadzenie bloga, a dzisiejszy post ma numer 100!!! Ten czas spędzony tutaj dał mi wiele radości. Poznałem też wielu ciekawych ludzi.
Chciałbym Wam podziękować za zaglądanie i komentowanie :) Zobaczymy za jaki czas pojawi się post numer 1000 ;)
Dziś mam też przyjemność ogłosić KONKURS ANDRZEJKOWY.

Zadaniem konkursowym jest stworzenie przepisu w oparciu o olej z pestek dyni. Do wygrania będzie 1litr oleju, a otrzyma go osoba, która zaproponuje najciekawszy i najbardziej oryginalny przepis.
Tutaj możecie dowiedzieć się więcej o nagrodzie: link

Zasady:
1. Stworzenie posta z podaniem przepisu na wykorzystanie oleju.
2. Podanie linka do posta  na swoim blogu z przepisem.  
3. Umieszczenie powyższej grafiki z boku strony bloga.

Konkurs trwa do 29 listopada 2012 roku, godzina 23:59. Ogłoszenie wyniku najpóźniej 1 grudnia.

11 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam tego oleju, gdyby nie moja aktualna bardzo ograniczona dieta pooperacyjna, chętnie bym cos wymyśliła, niestety nie mogę go spożywać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może chcesz wziąć udział w konkursie, wiesz, olej mógłby na Ciebie poczekać w szafce :)

      Usuń
  2. dzięki za zaproszenie:) gratuluje setnego postu!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. oj chyba nie jestem takim kulinarnym wirtuozem:) ale liczę na to, że po konkursie będziesz publikował przesłane przepisy! warto spróbować czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie trzeba być kulinarnym wirtuozem żeby wymyśleć ciekawy przepis :)

      Usuń
  4. dzięki za zaproszenie! jasne, że będę walczyć:); a propos, my jakby idziemy łeb w łeb z naszym stażem, bo ja też mam 5 miesięcy i jutro umieszczam 100tny wpis:))
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł z tym konkursem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię konkursy , coś się wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepisy z olejem z pestek dyni mam ciekawe, ale niestety nie prowadzę bloga:(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...