piątek, 23 listopada 2012

Co z tym czasem?



Ostatnie tygodnie były mocno pracowite, w związku z tym brakowało czasu na czytanie. Parę dni temu w końcu skończyłem czytać listopadowy numer Men's Health. A wczoraj nastąpił szok! Na stronie fanpage'u MH pojawiła się informacja, że dziś w kioskach można nabyć numer grudniowy. Już minął miesiąc!!!! Kiedy?!?!? Nie zauważyłem!!! Jak to możliwe???
Mam wrażenie jakby dni trwały o wiele krócej, naprawdę tego nie rozumiem. Jeszcze 2,3 lata temu nie doświadczałem takiego przyspieszenia czasu...
W każdym razie nie nadążam czytać czasopism. Czekają na przeczytanie Coaching i Sukces. Wczoraj dokupiłem dość ciekawie zapowiadające się czasopismo SLOW.


Podoba mi się ten tekst: SZKODA CZASU NA POŚPIECH :)
Podzielę się z Wami wrażeniami po przeczytaniu.

11 komentarzy:

  1. to miłego czytania:) i czekam na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog,będę na pewno wpadać.Skomentowałam i zaobserwowałam.Mam nadzieję,że wejdziesz też do mnie i zaobserwujesz i skomentujesz.
    http://pilkaznami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. żałośni jesteście blogusie z tym żebraniem o obserwatorów, boshe jaki obciach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też zaintrygował ten tytuł :) Tak że czekam na opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się Twój blog :)
    Obserwuje :)

    Pozdrawiam

    Agga

    OdpowiedzUsuń
  6. też czekam na opinię :D okładka też fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi dosłownie czas ucieca przez palce -takie mam wrazenie ;) Nie zdziw się jak wkrótce zgłoszę się z prośbą o pożycznie jakiś ciekawych lektur ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...