niedziela, 4 listopada 2012

Więcej czasu!!


W końcu znalazłem czas na nowego posta!!! Od ostatniego posta minęło 9 dni ;)
A dlaczego tyle czasu?? Praca, praca, praca. Mnóstwo pracy, święta, rodzina i dopiero dziś chwila czasu żeby usiąść przed komputerem. Całkowicie wolny dzień jest przewidziany w piątek, a jutrzejszy poniedziałek może być bardzo ciekawy ;) Poza tym nie miałem czasu na żaden trening, bieganie, pompki, nic. A jak miałem chwilę to mi się zwyczajnie nie chciało i jeszcze na dodatek nie mało słodyczy :(
Teraz trochę o zdrowym jedzeniu, ponieważ muszę wrócić na właściwe tory :)!!
Ostatnio spróbowałem ciekawych płatków zbożowych, które myślę, że i Was zainteresują.


Porcja 30g:
- energia 107kcal
- cukier 2,5g
- tłuszcz 0,8g
- błonnik 4,3g!!!

Nazwa przyciąga uwagę "Wysoki błonnik" i myślę, że porcja jest solidna.


Smak jest raczej subtelny, lubię dodać eko jabłko, mleko 2,0% i trochę cynamonu. Śniadanie wyborne!

13 komentarzy:

  1. Cynamon yummi :) smakuje jak Cini Minis?

    Ja rzucam słodkie do Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ciągle mam zaległości w korespondencji, w pracach domowych; to szaleństwo, ten czas tak leci! też muszę trochę popracować nad dietą, chociaż słodkie akurat najmniej mnie kusi. do treningów biegowych już wróciłam i mam plan, systematycznie, 4 razy w tygodniu 10km, no excuses!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że czas płynie coraz szybciej! Mnie słodkie mocno kusi i przydałoby się w tygodniu zrobić 4x10km ;)

      Usuń
  3. nie polecam błonnika przed startem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tep łatki nadają się świetnie do placków owsianych jako dodatek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie też włączyła się opcja "niedoczasu"... niestety.
    I brakuje czasu na restrykcyjną dietę, plus kilka imprez i widzę już po treningach jak szybko na złe odżywianie reaguje organizm... :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Są też batoniki musli "wysoki błonnik", ale nie wiem czy to ta sama firma...

    OdpowiedzUsuń
  8. Też zajadam się tym błonnikiem
    zostałaś nominowana do nagrody :)
    Liebster blog award
    zapraszam do zabawy
    http://smerald-kobieta.blogspot.com/2012/11/otagowana-i-wyrozniona.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...