niedziela, 30 września 2012

Coaching IX/X


To dopiero drugi numer tego czasopisma kupiony przeze mnie. Znów przeczytałem od deski do deski. Bardzo dużo ciekawych artykułów. Tematem numeru są najmłodsi pracownicy, czyli tak zwane pokolenie Y i ich stosunek do pracy. Artykuł w zupełności potwierdza moje doświadczenie zawodowe.
W dziale życie przeczytamy o ludziach z trudnym charakterem typu: wróg, neurotyk czy egoista.
W między słowami o przybieraniu różnych ról czy różnych wersji "bycia sobą".
Bardzo ciekawy jest artykuł jak radzić sobie ze złością, z naciskiem na jak radzić sobie, a nie blokować.
Poza tym szczególnie mnie zainteresował artykuł o pracy w Apple z punktu widzenia pracownika. Przeczytałem już parę książek o Steve i w ogóle o firmie ze znaczkiem jabłka, ale o tym nigdzie nie pisano :)
Lubię zaglądać do działu Exlibris gdzie możemy poczytać o wielu nowych książkach które niedawno pojawiły się w sprzedaży,  (muszę ponownie przeczytać: "Cokolwiek myślisz pomyśl odwrotnie").
W dziale warsztaty w poszukiwaniu najlepszych pomysłów, czyli jak pobudzić kreatywność.
Zachęcam do przeczytania

13 komentarzy:

  1. Też przymierzam się do lektury... :) W sumie zaciekawiło mnie to, jak rozbudzić w sobie kreatywność? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mocno zainteresował mnie ten nurem, jestem bardzo ciekawa, jak wygląda dział warsztatowy. Dziękuję za przedstawienie numeru.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi zachęcająco, jednak ze względu oszczędności trzeba zacisnąć pasa i zero gazet ! ;D
    Ale chętnie bym poczytała o tych grzechach młodych pracowników :) Możesz zrobić taki wpis oparty o własne doświadczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10zł raz na dwa miesiące to nie jest dużo :)
      Jeśli chodzi o własne doświadczenia.
      Wczoraj. Sklep otwarty do 20.00
      Promotor sprzedał TV za 6.000zł dwóm kobietom w średnim wieku, które poprosiły o wózek, żeby mogły nowy zakup przetransportować do auta. Była godzina 19.55.
      On odmówił, ponieważ stwierdził, że sklep zamyka się o 20.00.
      O 20.00 poszedł się przebrać i do domu, a klientki same musiały sobie poradzić.
      Nie wiedziałbym o tej sytuacji, gdyby ta pani dzisiaj nie przyszła opowiedzieć o profesjonalnej sprzedaży i żenującym zakończeniu.

      Usuń
    2. Co za żenada.. Sama mogłabym książkę napisać o żenująco niskim poziomie polskiego serwisu/ obsługi klientów w sklepach, instytucjach itd. :/

      Usuń
    3. Ja walczę żeby ten poziom podnieść :)

      Usuń
    4. Hmm nie wiem czy ta "kultura" nie jest w nas za bardzo zakorzeniona, ale.. od czegoś trzeba zacząć ;) Powodzenia! :)

      Usuń
  4. Ja czytam regularnie od chyba 1,5 roku albo i dłużej i uwielbiam ;)
    W każdym numerze jest też dużo ciekawych pozycji książkowych polecanych, a w ramach oszczędności kupuję coaching z miesięcznym opóźnieniem na stoiskach ze "starymi" gazetami, o połowę taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, w moim mieście może też można takie miejsce znaleźć?!

      Usuń
  5. Też miałam na początku problem z tymi zakładkami, ale w końcu zakumałam o co chodzi. W edycji bloga wchodzisz najpierw na "układ" i dodajesz sobie "gadżet", który nazywa się "strony". Wchodzisz potem w projekt bloga i tam po lewej stronie masz funkcje nie? Klikasz w funkcję "Strony" (trzecia od góry), a potem klikasz w "nowa strona" i wybierasz sobie "pusta strona" i zaczynasz coś tam na niej pisać. Jeśli chcesz, żeby karty (bo oni nazwali to kartami, nie zakładkami) wyświetlały się na górze nad postami to tam możesz sobie tak ustawić. Nie wiem, czy jasno ci to wytłumaczyłam xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...