środa, 6 marca 2013

Trening 30- RUNNING


Mimo, że mecz grałem wieczorem w niedzielę, do dzisiaj trzymają się mnie zakwasy plus naciągnięte ścięgno w łydce prawej i lewej, w pachwinie, lekko bolące lewe ramię i mięśnie brzucha. Nie spodziewałem się, że będzie tak źle, jednak dwa czy trzy upadki dały się we znaki.
Dziś stwierdziłem, że dolegliwości muszę trochę "rozbiegać" i tak przed pracą przebiegłem parę kilometrów przy pięknie świecącym słońcu. Szkoda, że pogoda ma się dość mocno zmienić. Temperatura ma spaść do -9C!!!! A jeszcze parę dni temu prognoza wskazywała, że w piątek będzie +15C...

3 komentarze:

  1. ja się pocieszam tym, że Słońce już wysoko i te mrozy nie będą takie intensywne jak w styczniu:) w końcu wiosna tuż, tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wierzę, że ten mróz, co jeszcze przyjdzie, będzie tym ostatnim w tą zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 37 yrs old Structural Analysis Engineer Phil McGeever, hailing from Westmount enjoys watching movies like "Hamlet, Prince of Denmark" and Netball. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a Aston Martin DB3S. przeglad strony

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...