sobota, 23 marca 2013

Urlop!!!!!!!!!!!!


Nareszcie!!! Długo wyczekiwany, raz przekładany, ZALEGŁY URLOP.
Czas nadrobić czekające w kolejce książki czy gazety, więcej i ciężej trenować oraz posprzątać dom ;) Takie niekoniecznie ambitne mam plany na najbliższe dwa tygodnie. Poza tym liczę na poprawę pogody, ponieważ w tym roku mam zamiar rozpocząć i skończyć ogród, a warto byłoby się nim zająć na początku przed świętami. 
Pogoda na kolejne dni jest optymistyczna, wychodzi na to, że w święta będzie około +8C. Zobaczymy, wiosna jest BARDZO MILE WIDZIANA!


3 komentarze:

  1. Cześć (nigdzie nie mogę znaleźć Twojego imienia :) ),

    Chyba nigdy jeszcze nie komentowałem u Ciebie, witam się więc.

    Nawet nie wiesz jak bardzo Ci zazdroszczę tego urlopu! Przydałaby mi się choć połowa tego czasu, który masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za komentarz.
    Urlop bardzo długo wyczekiwany, zamierzam mocno naładować akumulatory!
    Twojego bloga dobrze znam. A mam na imię tak samo jak Ty i po Endomondo widzę, że mamy tyle samo wzrostu ;)
    pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam zatem imiennika :)

    Ponoć Grześki to same fajne chłopaki! :)

    Ja liczę, że mi niedługo też uda się wreszcie zrobić sobie urlop.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...