wtorek, 11 czerwca 2013

Ćwiczenia z piłką gimnastyczną



Dziś odbyłem bardzo trudny trening personalny w Fabryce Formy z asekuracją z piłką gimnastyczną w roli głównej (może uda mi się zdobyć przykłady ćwiczeń)


Mnóstwo ćwiczeń w pozycji stojącej na piłce. Jak dla mnie nie ma trudniejszych! Powinno się je wykonywać z pomocą drugiej osoby. Przysiady na jedną nogę, gdzie jedna noga stoi na jednej piłce, a druga na następnej są niesamowite. Ja mam problem z niektórymi żeby wykonać chociaż 3 powtórzenia. Mój partner treningowy, wszystkie wykonuje perfekcyjnie, pozazdrościć!!
Ćwiczenia te są na tyle obciążające, że późniejszy basen pozbawił mnie resztki sił- ledwo pływałem!

5 komentarzy:

  1. Też się zastanawiam nad nią,bo czytałam jak niektórzy wychwalają jej zalety,także czas o niej pomyśleć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe wyzwanie :) widziałem parę filmików z treningami na piłce, wyglądały na bardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piłka to wspaniałe narzędzie do treningów. Wykonywane wcześniej z łatwością ćwiczenia, na piłce stają się nie wykonalne i ćwiczy się więcej mięśni!

    OdpowiedzUsuń
  4. http://pytajozdrowie.pl/ tu dowiesz się więcej na temat ćwiczeń

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ćwiczenia z piłką gimnastyczną to świetna zabawa. Lubię ćwiczyć w taki sposób. Dzięki temu jestem w dobrej formie przez cały rok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...