czwartek, 9 maja 2013

Napój Aloe Vera King


Oto jedyny NAPÓJ, który co jakiś czas lubię sobie kupić w sklepie. Piłbym najchętniej codziennie, ale cena za 1,5 litra 9,99zł mimo oczywistych zalet jest nieco wysoka ;) Nie widziałem go w innym sklepie niż PiP.
Doskonale gasi pragnienie i jest bardzo smaczny.

Miąższ liści aloesu składa się w 96 proc. z wody, jednak pozostałe 4 proc. to blisko 270 składników o dużej aktywności biologicznej. Roślina jest wyjątkowo bogatym źródłem białek, występujących w postaci najłatwiej przyswajalnych aminokwasów egzogennych – dziewięciu z dziesięciu niezbędnych człowiekowi. Miąższ zawiera także duże ilości witamin (przede wszystkim C, B1, B2, B3 oraz beta-karotenu). Występuje w nim szereg biopierwiastków: potas, wapń, magnez, sód, fosfor, cynk, siarka czy żelazo. Sok z aloesu jest bogaty w związki glikozydowe (m.in. aloinę i biostymulatory).

Niezwykle cennym składnikiem rośliny są enzymy (np. bradykinaza) oraz polisacharydy, posiadające zdolność wiązania się z białkami błon komórkowych i osocza. Specjaliści podkreślają także obecność molekuł cukrowych o długich łańcuchach. – Taki skład aloesu sprzyja wyjątkowo wszechstronnemu działaniu na ludzki organizm, zwłaszcza że mamy tu do czynienia ze współdziałaniem wielu składników potęgujących efekt terapeutyczny – podkreśla Janusz Dąbrowski. źródło fitness.wp.pl




39 komentarzy:

  1. Nie widziałam jeszcze takiego,a szkoda,bo wydaje się bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozejrzyj się, na pewno będzie Tobie smakować :)

      Usuń
  2. ja kupuję go czasami w Almie, ale kiedyś... widziałam go na jakiejś stacji benzynowej... chyba na Shellu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Shellu pewnie butelka była za 30 zł ;)

      Usuń
    2. pracuję na shellu i aloes 0,5 mamy za 7 zł :)

      Usuń
    3. pracuję na shellu i aloes 0,5 mamy za 7 zł :)

      Usuń
  3. cena jest normalna jak na takie napoje aloesowe. W almie i podobne w żabkach można kupić w podobnej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę sprawdzić :) skład też!

      Usuń
    2. W Żabce rzeczywiscie też kiedyś widziałem coś podobnego.

      Usuń
  4. ... i kolor tego napoju jest taki jak mój ulubiony kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem ciekawa jak się u nas przyjmie WH, na pewno dowiem się z blogów :P Wszyscy o tym piszą hehe ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. można kupić w piotr i paweł, almie, superpharm, nawet w empiku kiedyś widziałam :) bardzo dobry o smaku acai, choć naturalny też niczego sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, tak, wiem :) Nie mam zamiaru się głodzić. Miałam zatrucie pokarmowe niestety więc prawie nie przyjmowałam pokarmów, ale od dziś już będę jadła zdrowo. Co trzy godziny, białko, warzywa lub owoce i węglowodany złożone. Metabolizm się rozpędzi i o to mi chodzi. Nie chcę już jeść niezdrowych rzeczy i słodyczy, wtedy poziom glukozy szaleje i po chwili chce się jeszcze więcej jeść.
    30 min ćwiczeń praktycznie codziennie mam, do tego biegi, ale chciałabym zacząć Skalpela Chodakowskiej :)
    Wiem, że NA PEWNO się uda jeśli tylko będę na prawdę ćwiczyła i ładnie jadła. Zależy mi na tym, żeby wyrobić w sobie zdrowe nawyki, schudnięcie to efekt uboczny. Chciałabym po prostu zdrowo żyć.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę - pierwsze słyszę o tym napoju i z pewnością cena od razu by mnie odrzuciła, ale może warto spróbować, choć od czasu do czasu, skoro ma takie wartości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kupowałam go kiedyś w Piotrze i Pawle, mój ulubiony ;)
    poza tym w Czechach są (głownie innych firm, tańsze).

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam i polecam każdemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CH Auchan tez sa na pólkach jakby co

      Usuń
  11. Ten napój jest fantastyczny!
    A jego smak, gdy jest cudownie schłodzony, a termometr pokazuje więcej niż 30C w cieniu... mmmm... Warto od czasu do czasu nieco się rozpieścić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisałąm jakś czas temu o aloesie do picia. Te soki z miąższem są idealne na lato. Dobrze schłodzone!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie piłam i nawet nie słyszałam o takim napoju :D A szkoda.. będę musiała się za takim rozejrzeć :D Ciekawe, czy mi posmakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobny jest do kupienia w Ikei, w 0,5l butelkach :) Smaczne to, ale jak dla mnie za słodkie jednak. Jak się pije tylko wodę mineralną, to potem tak jest :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie pilam tych aloesowych soków, a jestes juz kolejna osoba, od której słyszę takie dobre rzeczy nt aloesu w płynie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pilam go i nawet dobry a sory jest taki żadko ze szok pózniej znajoma mi poleciła ten miąższ http://www.aloesforever.eu/produkt/miazsz-aloesowy-aloe-vera-gel. I musze powiedzieć ze jak dla mnie lepsza alternatywa bo jest gesty i starcza mi na miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam ten napój ! ;) Coś podobnego chyba nawet w IKEI jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz więcej jest tych napoi z aloesem, ja najbardziej lubię go pic pól na pół z zieloną herbatą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam aloes, jestem ciekawa, czy podobny efekt dałoby dodanie soku z aloesu (aptecznego) do wody mineralnej. Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Sok z aloesu jest naprawę dobry ale musi byc wysokiej jakości jak np. ten z forever zobacz sobie jaki maja aloes www.forevealoes.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam go w Real'u (M1) był za 8zł

    OdpowiedzUsuń
  23. Jest w rossmanie ale tylko butelka o poejmnosci 0.5 :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cena nie jest adekwatna do składu, Weź pod uwagę, że minimum 10% to cukier !!! Warto sprawdzić co się stosuje i
    bilansować dietę. Wiem jak smakuje, ale za zdrowy ten napój nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy w tym soku z Polski też jest tyle barwników? Literka E... powtarza się trzykrotnie... Szukałam go w Niemczech długo, aż trafiłam w sklepie chińskim. Szkoda, że po przeczytaniu tylnej etykiety straciłam na niego zupełnie ochotę :-/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dość, że aloes ma tyle pozytywnych właściwości to jeszcze może pysznie smakować, mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Oprócz napojów godne uwagi są na pewno kosmetyki i suplementy z aloesu. Aloes wpływa pozytywnie na cały organizm, na ciało, na włosy. Źrodło białka i cenne źródło witamin z grupy B.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aloes jest bardzo zdrowy polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...