niedziela, 19 maja 2013

Podsumowanie tygodnia sportowego


Dziś króciutkie wybieganie, miało być z tętnem maksymalnym 120, wyszło niestety ciut więcej: 128.
Jestem zadowolony z mijającego sportowo tygodnia, chociaż nie byłem ani razu na pływalni. Tam gdzie chodzę, aktualnie odbywają się mistrzostwa Europy w pływaniu synchronicznym, ale to żadne wytłumaczenie.
W tym tygodniu:
- 2x spinning: wytrzymałość i interwał
- 2x bieżnia
- 2x treningi funkcjonalne w Fabryce Formy
- 1x rower 23km
- 2x wybiegania  ok 11km
Trochę jestem zły na siebie. Wczoraj miałem wybiegać przed pracą 8km, ale nie dałem rady. Dziś i jutro odpoczynek przed wtorkowymi badaniami wydolnościowymi. Po nich będę mógł jeszcze bardziej świadomie trenować. Dokładne info jest tutaj.

2 komentarze:

  1. sporo, sporo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wg mnie świetny tydzień:) ja powoli wracam do formy, ale liczę, że też będzie ich coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...