wtorek, 9 lipca 2013

Trening 122 :)


Dziś rano tradycyjnie we wtorek trening personalny w Fabryce Formy- trening na mięśnie głębokie z wykorzystaniem piłek i fasolki. Naprawdę nieźle idzie się zmęczyć.
Jednak celem na dzisiejszy dzień było wyprowadzenie mojej Meridy. Cel około 45 kilometrów z jak najwyższą prędkością. Moim wyzwaniem wciąż nieosiągalnym jest przejechanie tego dystansu ze średnią 30km/h. Żałuję, że nie wziąłem Garmina, który dokładnie pokazałby tempo razem z przewyższeniami, ponieważ trochę na mojej trasie ich jest.



Przypuszczam, że na rowerze szosowym nie byłoby problemu osiągnięcie 30km/h. Jednak muszę się zadowolić swoim MTB.. Próbowałem sprzedać przez Allegro, jednak nie znalazłem klienta, mimo wydaje mi się dość dobrej ceny :))

4 komentarze:

  1. Fajny trening:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik:) Dajesz czadu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do sprzedaży tego typu rzeczy, wg mnie lepiej sprawdza się tablica.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę bardzo ładna prędkość na MTB! Ja dopiero na szosie się "przyuczam" i nie mam nawet takiej prędkości ;p. Pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...