Tomasz Szczęsny w "Strategii 2w1 pisze o innowacjach, których tak naprawdę nie trzeba odkrywać- są one na wyciągnięcie ręki. Jak to nie trzeba odkrywać ktoś zapyta? Przecież innowację trzeba stworzyć, wymyśleć, ubiec innych. I tu można się pomylić! Można połączyć dwa produkty i dzięki temu połączeniu stworzyć zupełnie nowy. Lubimy na przykład chodzić po górach i ze sobą zabieramy plecak, a w nim między innymi bidon. Jednak zamiast tracić czas na zatrzymywanie się, rozpakowywanie plecaka i wyjmowanie butelki z wodą możemy zgodnie ze strategią 2w1 stworzyć nowy innowacyjny produkt o nazwie plecak z bukłakiem- czyli z wbudowaną torebką na napój i specjalną rurką do picia.
Autor zachęca aby tworzyć nowe produkty czy usługi i nie bać się być innowacyjnym. Mając już taki produkt zdecydowanie łatwiej jest wyróżnić się na rynku, a o to nam przecież chodzi.
nie czytałam, ale brzmi interesująco :) coś w tym jest, że czasami rozwiązania najprostsze są najfajniejsze :)
OdpowiedzUsuńI później mówimy, dlaczego na to nie wpadłem ;)
UsuńNo tak... Wszystko tak łatwo powiedzieć, ale jak faktycznie wymyślić/połączyć coś, czego jeszcze nie ma, a byłby na to popyt, to coraz trudniejsze zadanie w dzisiejszych czasach.
OdpowiedzUsuńMimo tego codziennie ktoś na na świecie coś innowacyjnego tworzy :)
UsuńWitam, Tu Autor książki :). Natknąłem się przypadkowo na Twój wpis. Dzięki że polecasz Strategię 2w1. Jeżeli chcecie zobaczyć jeszcze kilka przykładów z tej książki to zapraszam na https://www.facebook.com/strategia2w1
OdpowiedzUsuńDziękuję za komentarz :) Bardzo mi miło. Twojego fanpage'a już dawno odwiedziłem :)
Usuń